Peen rauhoitteli minua. Olisimme jonkin aikaa tapaamatta ja hän soittaisi minulle töihin sovittuun aikaan. Hänen mielestään kaikki palautuisi ennalleen kunhan vain maltan olla rauhallinen, näin saisin aikaa asioiden järjestämiseen. Se, Peen mielestä, minun piti muistaa, etten kerro hänestä tai meistä vaimolle mitään. Kiellän kaiken, vaikenen. Hyviä neuvoja, mutta. Vaimo oli muuttanut kännykän asetuksia, joten kun en heti ehtinyt työn takia vastaamaan, puhelut meni hänen puhelimeensa. Myös Peen puhelut ja tämä paiskoi luuria vaimon korvaan ja yritti uudelleen, taas vaimo vastasi ja luuri korvaan. Vaimo lähetti Peen numeoon viestin, ettei tarvi soitella ja soitti minulle, ilmoittaen, että nyt on tosi kysymyksessä. Kaikki on luvallista sodassa ja rakkaudessa.
Kotona odotti sitten taas se tyyni ja rauhallinen vaimo, joka sanoi 'minä en tee päätöksiä sinun puolesta, mieti'.