Olen kahden naisen loukussa! Itkisikö vai nauraisiko? Joo, tiedän, itseaiheutettua.
En tainnut sitten niin taitava olla siinä salailussa, kuin luulin. Vaimo kertoi minun unohtaneen sähköpostit auki, eikä hän ollut voinut vastustaa kiusausta katsoa niitä. Se oli ollut isku vasten kasvoja hänen mukaansa. Joku autuas sielu oli nähnyt meidät Peen kanssa 'lääppimässä'. Sukulainen ja rientänyt valistamaan vaimoa.
Peen soittelee ja kyselee, kuinka voin. Ja huokailee,' kun minä olen vain tämmöinen', että siksikö en saa aikaan päätöstä.
Olen päättänyt jäädä kotiin, jos vaimo siihen suostuu ja yritän parhaani, että välimme palaisivat entiselleen. En halua menettää lapsiani, niin aikuisia kuin ovatkin. Moni muu asia tulisi vaikeammaksi, jos lähtisin. Peen luokse en voi muuttaa, siellä tuntisin itseni vieraaksi.
Ja en tiedä rakastanko, rakastinko Peentä. Se oli vain jotain...