Vaimo ja Peen ovat keskustelleet puhelimessa. Peen tiedotti asiasta heti töihin minulle. Ja vaimo kertoi, kun menin töistä kotiin. Vaimo arvosteli sekä Peentä, että minua siinä ohessa. Peen oli sanonut, että jos se ei olisi ollut hän, niin joku muu sitten, että hän ei aio anteeksi pyytää, hän on syytön. Vaimo siihen 'minunko syytä tämä sitten on?' No ei, oli Peen myöntänyt. Suotta Peen oli mennyt puhumaan siitä, kuinka hänellä on niin paljon kokemusta elämästä, hän tietää ja ymmärtää ja osaa, sillä hänhän ei tiedä vaimosta oikeastaan mitään muuta, kuin nimen, ammatin ja sen mitä olen kertoillut. Tunnustan, etten ole aina pysynyt tosiasioissa, vaan yrittänyt saada asiat näyttämään minulle edullisilta.
Vaimolla on jokin kummallinen vaisto, jolla hän saa minut kiinni, joka puhelin soitosta. Vaimon mielestä minun pitää nyt tosissaan vihdoinkin miettiä, mitä oikein haluan, hän ei enään jaksa.